Wykształcenie:

Filozof – logik praktyczny i specjalista ds. zarządzania finansami. Kształcił się na Uniwersytetach Śląskim i Jagiellońskim oraz Akademii Górniczo-Hutniczej. Wszystko po to, by po studiach przekonać się, że najlepszym zajęciem na świecie jest bycie visual merchandiserem.


Specjalizacja:

Visual Merchandising.
W zawodzie od ponad dziesięciu lat. Pracował jako regionalny/główny visual merchandiser dla marek: Tatuum, Tommy Hilfiger i Hilfiger Denim, Caterina i Sesst, Timberland, Umbro, Lacoste, Sizeer, Bench, Symbiosis. Obecnie jest odpowiedzialny za wizerunek salonów Gino Rossi w Polsce, Niemczech i Czechach.


Publikacje/realizacje:

TextilWirtschaft Moda Forum (od 2008)
Wnętrze Sklepu (2012)
Handel w Praktyce (2014)


Prowadzone zajęcia w AS:

Visual Merchandising i Projektowanie Witryn


Opis zajęć w AS:

Słuchacze w trakcie wykładów, dyskusji, warsztatów i ćwiczeń praktycznych nauczą się czym jest visual merchanidising, jaką rolę odgrywa w procesie sprzedaży, jaką w komunikacji z klientem, a jaką w procesie budowania marki.

Dowiedzą się na czym polega skuteczne projektowanie witryn, samodzielnie zaprojektują aranżację witryny i salonu, zdobędą podstawy do wykonywania zawodu VM’a.